Taloushallintojärjestelmän yhteiskäyttö tilitoimiston kanssa

Yksi merkittävä hyöty sähköisestä taloushallinnosta on se, että asiakkaan ja tilitoimiston välinen yhteistyö automatisoituu ja helpottuu huomattavasti. Pilvipalveluiden avulla tilitoimisto ja asiakas voivat käyttää ja kirjata tietoja samaan järjestelmään omilta työpisteiltään, eikä esimerkiksi tositteita tarvitse toimittaa erikseen tilitoimistoon. Myös työnjako on näin sujuvampaa.

Yhteistyömahdollisuuksia tilitoimiston ja asiakkaan välillä on monia. Tilitoimisto voi esimerkiksi hoitaa asiakkaan pääkirjanpidon ja palkanlaskennan, asiakas voi itse hoitaa laskutuksen ja hyväksyä ostolaskut ja tilitoimisto hoitaa prosessit loppuun. 

Lue lisää taloushallintojärjestelmän yhteiskäytöstöstä, lataa maksuton opas.